:::::::::آپ کون سی خاتون پسند کرتے ہیں:::::::::::

 قابل فخر مائیں اور کامل شر مائیں


اندلس کے خلیفہ نے اعلان کیا کہ میں اپنے بیٹے کی شادی کسی حافظہ لڑکی سے کرنا چاہتا ہوں


جس گھر میں حافظہ لڑکی ہو وہ اسی رات گھر کے باہر طاق میں چراغ جلا دے میں خود نکاح کا پیغام لیکر آؤں گا

جب رات آئی تو پورا شہر گھر کے باہر طاقوں کے چراغوں کی وجہ سے جگمگ جگمگ کر رہا تھا 


خلیفہ حیران ہوگیا اور کہنے لگا شریعت نے حد چار کی اجازت دی ہے یہاں تو ہزاروں ہیں


پھر اعلان کیا کہ جو لڑکی قرآن کریم کی حافظہ ہو اور مؤطا امام مالک کی حافظہ ہو وہ اپنے گھر کے باہر چراغ جلا دے 

خیال تھا کہ بمشکل دو چار ہوں گی مگر جیسے ہی رات آئی تو آدھا شہر جگمگا رہا تھا


مؤرخین نے لکھا ہے کہ اندلس میں تقریبا 170 خواتین خوشخطی کے ساتھ قرآن کریم لکھنے کی ماہرہ تھیں


سلطان صلاح الدین ایوبی کی ہشمیرہ بہت بڑی عالمہ تھیں حتی کہ بعض علماء کو مخصوص کتب کی اجازت بھی عطاء کی تھی 


علامہ کاسانی کی زوجہ مفتیہ تھیں جو والد صاحب کے بعد اپنے شوہر کے فتاویٰ جات کی تصحیح و تصویب کا کام کیا کرتی تھیں


سیر اعلام النبلاء پڑھیں تو آپ کو بے شمار خواتین بڑے بڑے محدثین کی استاذہ و معلمہ نظر آئیں گی


وہ ہمارے عروج کا زمانہ اور ہماری قابل فخر مائیں تھی جن کے عظیم اسلامی کارنامے آج ہم فخر سے شمار کرتے ہیں


جبکہ ہمارے زوال کا دور یہ ہے کہ 

خواتین خانہ کی اولاد اپنی ماؤں کے کیا کارنامے بیان کرے گی؟


میرے خیال میں ان کے کارنامے یہ ہوں گے


ہماری والدہ جب پوسٹ کرتی تھیں تو دس منٹ میں سو سو کمنٹ آجاتے تھے


ہماری خالہ بحالتِ بکارت سوشل میڈیا پر سرِ عام شادی کی تمنا کیا کرتی تھیں


ہماری پھوپھو کے پانچ ہزار فالوور تھے

ہماری والدہ محترمہ ہمارے والد محترم کو فیسبک پر صدائیں لگایا کرتی تھیں کہ میرے سر تاج آپ کہاں ہیں ابھی ملے کیوں نہیں مجھے


اور ان پاکباز خواتین کی پوسٹیں اور کمنٹ آج بھی پرانے لیپ ٹاپ میں سیو ہیں


کوئی شرم ہوتی ہے کوئی حیاء ہوتی ہے:


جب وہ پوچھیں گے سر محشر بلا کے سامنے 

کیا جوابِ جرم دو گے تم خدا کے سامنے

جب سیدہ کائنات یا کسی ام المومنین کا دن آتا ہے تو یہ پاکباز خواتین ان جیسا بننے کا مشورہ عام کر رہی ہوتی ہیں 

مگر اگلے دن 

میرا سائیں کہاں ہے؟

آج روزہ لگ رہا ہوگا ان کو؟

میرے بچوں کے ابو کہاں ہیں؟

آنکھیں تھک گئیں آپ کا انتظار کرتے کرتے 

ایسی حیاء سوز پوسٹ کرتی ہیں

اے میری اسلامی بہن! شیطانی جال میں مت آ'

 کسی کی دیکھا دیکھی اپنے جذبات کا اظہار مت کر

 کیونکہ یہاں غیر مسلم قاد۔یانی۔ہند۔و وغیرہ مذہبی لڑکیوں کے فیک اکاؤنٹ بنا کر تیرے ساتھ ایڈ ہیں 

جو تیرے جذبات کو بھڑکانے اور اسلامی حیاء سے باغی کرنے کے مشن پر ہیں 

ایسا کام کریں جس سے آپ کی نسلیں فخر سے کہیں کہ میں فلاں ماں کا بیٹا یا بیٹی ہوں:

اور اے میرے مسلمان بھائی اگر تو کسی مسلمان بہن کو اس طرح کی حیاء سوز پوسٹ کرتا دیکھے

 تو وہاں رش نہ لگاؤ نہ کمنٹ کرو بلکہ ایسے کام کی حوصلہ شکنی کر کہ تیرا وہاں مثبت و حوصلہ

 افزاء کمنٹ کرنا اسکو مزید شہ دے گا باغی بنائے گا.



Comments

Popular posts from this blog

حضرت ﻋﻼﻣﮧ ﺧﺎﺩﻡ ﺣﺴﯿﻦ ﺭﺿﻮﯼ صاحب ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﭘﺎﻧﭻ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺟﺴﮯ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺣﯿﺮﺍﻥ