اسلام اور عورت کے حقوق۔۔۔۔۔۔
ﺍﯾﮏ ﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ﺗﺤﺮﯾﺮ
ﻣُﻼ ﺟﯽ – ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺍﻝ ﭘﻮﭼﮭﻨﺎ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﮈﺭ ﻟﮕﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺘﻮﯼ ﮨﯽ ﻧﮧ ﻟﮕﺎ ﺩﯾﮟ۔
ﭘﻮﭼﮭﻮ ﭘﻮﭼﮭﻮ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺳﻮﺍﻝ ﭘﻮﭼﮭﻨﮯ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺘﻮﯼ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﺮﺩ ﮐﻮ ﻃﻼﻕ ﮐﺎ ﺣﻖ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ، ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ۔۔۔۔؟؟ﮐﯿﺎ ﻋﻮﺭﺕ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ؟ ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺣﻘﻮﻕ ﻧﮩﯿﮟ؟ﯾﮧ ﮐﯿﺎ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺮﺩ ﺗﻮ ﺟﺐ ﺟﯽ ﭼﺎﮨﮯ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺩﻭﺣﺮﻑ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﻓﺎﺭﻍ ﮐﺮﺩﮮ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﺎﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻇﻠﻢ ﮐﯽ ﭼﮑﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﺴﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺎﻥ ﺑﺨﺸﯽ ﻧﮧ ﮐﺮﺍﺳﮑﮯ۔۔۔؟ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﻇﻠﻢ ﻧﮩﯿﮟ؟؟؟؟؟
ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﻮﮞ، ﻣﮕﺮ ﭘﮩﻠﮯ ﺗﻢ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺕ ﺑﺘﺎﺅ۔۔۔۔۔ !!
ﺟﯽ ﻣﻼ ﺟﯽ۔۔۔۔۔۔۔۔ !!
ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﯾﮏ ﺑﺲ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺳﻮﺍﺭ ﮨﻮﺋﮯ، ﺑﺲ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﮐﺮﺍﯾﮧ ﺩﯾﺎ، ﭨﮑﭧ ﻟﯽ، ﺳﯿﭧ ﭘﺮ ﺑﯿﭩﮭﮯ، ﺳﻔﺮ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺍ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ﮐﯿﺎ ﺑﺲ ﻭﺍﻻ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻣﻨﺰﻝ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭽﻨﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ، ﮐﺴﯽ ﺟﻨﮕﻞ، ﮐﺴﯽ ﻭﯾﺮﺍﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﺎﺭﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﻖ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ۔۔۔۔۔۔۔؟؟
ﺑﺎﻟﮑﻞ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﭨﮭﯿﮏ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺍﺏ ﯾﮧ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﺍﺗﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﻮ ﺗﻮ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﻖ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ۔۔۔۔۔۔۔؟؟
ﺑﺎﻟﮑﻞ ﮨﮯ، ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﭼﺎﮨﻮﮞ ﺍﺗﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﻮﮞ۔ﻭﺟﮧ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟
ﻭﺟﮧ ﯾﮧ ﻣﻼ ﺟﯽ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﮐﺮﺍﯾﮧ ﻟﮯ ﭼﮑﺎ ﮨﮯ، ﻟﮩﺬﺍ ﻣﻨﺰﻝ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﺗﺎﺭ ﺳﮑﺘﺎ، ﺍﻭﺭ ﻣﯿﻦ ﺟﮩﺎﮞ ﭼﺎﮨﻮﮞ ﺍﺗﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﻮﮞ، ﻭﮦ ﻣﺠﮭﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﻭﮎ ﺳﮑﺘﺎ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺍﺋﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﻭﮦ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﻟﮯ ﭼﮑﺎ ﮨﮯ۔
ﺑﺎﻟﮑﻞ ﭨﮭﯿﮏ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺍﺏ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺕ ﺑﺘﺎﺅ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺗﻢ ﺍﯾﮏ ﻣﺰﺩﻭﺭ ﮐﻮ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺁﺋﮯ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﮐﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ، ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﺎﻡ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ، ﺍﯾﻨﭩﯿﮟ ﺑﮭﮕﻮﺋﯿﮟ، ﺳﯿﻤﻨﭧ ﺑﻨﺎﯾﺎ، ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯽ، ﺍﻭﺭ ﺁﭨﮫ ﺩﺱ ﺍﯾﻨﭩﯿﮟ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﮐﺎﻡ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﮔﮭﺮ ﮐﻮ ﭼﻞ ﺩﯾﺎ، ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﺭﺩ ﻋﻤﻞ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﮔﺎ۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟
ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮯ ﭘﮑﮍ ﻟﻮﮞ ﮔﺎ، ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﺩﻭﮞ ﮔﺎ، ﮐﺎﻡ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﭼﮭﭩﯽ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !!
ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﺍﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻓﺎﺭﻍ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﻮ ﺗﻮ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟
ﻣﺠﮭﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﺟﺮﺕ ﺩﯾﻨﯽ ﮨﻮﮔﯽ، ﺍﺟﺮﺕ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻭﻗﺖ ﻓﺎﺭﻍ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ ﮨﻮﮞ۔ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﮐﮩﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﺟﺮﺕ ﻟﯿﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﻧﮩﯿﻦ ﺟﺎﺗﺎ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟ﻭﮦ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ، ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮯ ﻻﺕ ﻣﺎﺭ ﮐﺮ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﻭﮞ ﮔﺎ۔۔۔۔۔۔۔۔ !!
ﺑﺎﻟﮑﻞ ﭨﮭﯿﮏ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺍﺏ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻨﻮ۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺩﻥﯾﺎ ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﻗﺪﺭ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻓﺮﯾﻖ ﺭﻗﻢ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺍﺱ ﭘﯿﺴﮯ ﮐﮯ ﺑﺪﻟﮯ ﻣﯿﮟ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ۔۔۔۔۔۔۔ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﺍﺻﻮﻝ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﭘﯿﺴﮧ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﮐﻮﺋﯽ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﻃﮯ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺗﻮ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻓﺮﯾﻘﻮﮞ ﮐﯽ ﺭﺿﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﻃﮯ ﮨﻮﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﻨﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ، ﺭﻗﻢ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﻓﺮﺩ ﺗﻮ ﻭﺍﺟﺒﺎﺕ ﮐﯽ ﺍﺩﺍﺋﮕﯽ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﻓﺎﺭﻍ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﺧﺪﻣﺖ ﻓﺮﺍﮨﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﮐﺎﻡ ﻓﺮﯾﻖ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﻓﺎﺭﻍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ۔۔۔۔۔ !!
ﺍﮔﺮ ﺭﻗﻢ ﮐﮯ ﺑﺪﻟﮯ ﻣﯿﮟ ﺧﺪﻣﺖ ﻓﺮﺍﮨﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻓﺮﯾﻖ ﮐﻮ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺴﮧ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻮ ﻓﺎﺭﻍ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﺰﺩﻭﺭ ﺩﻭﭘﮩﺮ ﮐﻮ ﮨﯽ ﮐﺎﻡ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﮔﮭﺮ ﭼﻠﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ، ﻣﻼﺯﻡ ﻋﯿﻦ ﮈﯾﻮﭨﯽ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻏﺎﺋﺐ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ، ﻣﺎﻟﮏ ﻣﮑﺎﻥ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮨﯽ ﮐﺮﺍﺋﮯ ﺩﺍﺭ ﮐﻮ ﮔﮭﺮ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﮟ، ﺩﺭﺯﯼ ﺁﭖ ﮐﺎ ﺳﻮﭦ ﺁﺩﮬﺎ ﺳﻼ ﺍﻭﺭ ﺁﺩﮬﺎ ﮐﭩﺎ ﮨﻮﺍ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﮐﺮﮐﮯ ﺑﺎﻗﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﮮ، ﻧﺎﺋﯽ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺁﺩﮬﮯ ﺳﺮ ﮐﯽ ﭨﻨﮉ ﮐﺮﮐﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺩﻭﮐﺎﻥ ﺳﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﮮ، ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﺳﺐ ﻧﻈﺎﻡ ﺗﻠﭙﭧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ۔ ﮐﭽﮫ ﺳﻤﺠﮭﺎ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟
ﮨﺎﮞ ﮨﺎﮞ ﻣﻼ ﺟﯽ ﺳﻤﺠﮫ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ، ﻣﮕﺮ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻃﻼﻕ ﻭﺍﻟﯽ ﺑﺎﺕ۔۔۔۔۔۔۔ !! ﻭﮨﯽ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ۔ﺍﺏ ﺳﻦ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !!
ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺎ ﭘﺎﮐﯿﺰﮦ، ﻣﺤﺒﺖ، ﭘﯿﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻭﺍﻻ ﺭﺷﺘﮧ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﺎﺭﻭﺑﺎﺭﯼ ﯾﺎ ﺟﺰﻭﻗﺘﯽ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ، ﯾﮧ ﺩﻟﻮﮞ ﮐﺎ ﺳﻮﺩﺍ، ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﺳﻮﺩﺍ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﮨﻤﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺍﺻﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﺿﻮﺍﺑﻂ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﺱ ﻣﻌﺎﻣﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺎﮨﺪﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻓﺮﯾﻖ ﻣﺮﺩ ﮨﮯ، ﺍﺳﻼﻡ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻭﭘﺮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﺎ ﺳﺎﺭﺍ ﺧﺮﭺ، ﮐﮭﺎﻧﺎ ﭘﯿﻨﺎ، ﺭﮨﻦ ﺳﮩﻦ، ﻋﻼﺝ ﻣﻌﺎﻟﺠﮧ، ﮐﭙﮍﺍ ﺯﯾﻮﺭ، ﻟﯿﻦ ﺩﯾﻦ، ﺍﻭﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﮨﺮ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮐﺎ ﺑﻮﺟﮫ ﮈﺍﻟﺘﺎ ﮨﮯ،
ﺍﺏ ﺍﺱ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﮨﺮ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺱ ﻣﺮﺩ ﭘﺮ ﮨﮯ،
ﯾﮩﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﻭﺭ ﻋﺰﺕ ﮐﺎ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭ ﮨﮯ،
ﯾﮩﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮨﺮ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﮨﮯ،
ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﻣﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﻔﻦ ﺩﻓﻦ ﮐﺎ ﺑﻨﺪﻭﺑﺴﺖ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﻣﺮﺩ ﮐﻮ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﮯ،
ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﻣﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻣﺮﺩ ﮐﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﻣﻠﻨﯽ ﮨﮯ۔
ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﯿﺎﮞ ﺑﯿﻮﯼ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺑﭽﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﯾﻮﮞ ﺗﻮ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﯽ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ، ﻣﮕﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻥ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﮑﻤﻞ ﻣﺎﻟﯽ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﮭﯽ ﺻﺮﻑ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﻣﺮﺩ ﭘﺮ ﮈﺍﻟﺘﺎ ﮨﮯ،
ﺍﻥ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﺭﮨﺎﺋﺶ، ﮐﮭﺎﻧﺎ ﭘﯿﻨﺎ، ﮐﭙﮍﮮ، ﻋﻼﺝ ﻣﻌﺎﻟﺠﮧ، ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺍﻭﺭ ﮐﮭﯿﻞ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺎﻟﯽ ﺍﺧﺮﺍﺟﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﻣﺮﺩ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﺫﻣﮧ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺳﻼﻡ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﮑﻤﻞ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺁﺯﺍﺩ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﻥ ﺳﺐ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ، ﻋﻘﺪ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﮨﯽ ﻣﺮﺩ ﻧﮯ ﻣﮩﺮ ﮐﮯ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﺎﺭﯼ ﺭﻗﻢ ﺑﮭﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻧﯽ ﮨﮯ۔
ﺍﻥ ﺳﺐ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﺮﺩ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﮐﯽ ﺗﻠﻘﯿﻦ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﻭﮦ ﺍﺳﮯ
“ﻣﻦ ﻗﺘﻞ ﺩﻭﻥ ﻋﺮﺿﻪ ﻓﻬﻮ ﺷﻬﻴﺪ"
ﮐﯽ ﺧﻮﺵ ﺧﺒﺮﯼ ﺳﻨﺎ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﺎﻥ ﺗﮏ ﺩﮮ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ،
ﺍﻭﺭ
“ ﺣﺘﻲ ﺍﻟﻠﻘﻤﺔ ﺗﺮﻓﻌﻬﺎ ﺍﻟﻲ ﻓﻲ ﺍﻣﺮﺃﺗﻚ ”
ﮐﮧ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﻟﻘﻤﮧ ﮈﺍﻟﻨﮯ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺛﻮﺍﺏ ﮐﯽ ﻧﻮﯾﺪ ﺳﻨﺎﺗﺎ ﮨﮯ،
ﻭﮦ ﺍﺳﮯ
“ ﺍﺗﻘﻮﺍ ﺍﻟﻠﻪ ﻓﻲ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ ”
ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﻮ ﺗﻨﮓ ﮐﺮﻧﮯ، ﺳﺘﺎﻧﮯ، ﺑﻼ ﻭﺟﮧ ﻣﺎﺭﻧﮯ، ﺩﮬﻤﮑﺎﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻧﺎﺭﺍﺿﮕﯽ ﺍﻭﺭ ﻋﺬﺍﺏ ﮐﯽ ﻭﻋﯿﺪ ﺳﻨﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ
“ ﺧﻴﺮﻛﻢ ﺧﻴﺮﻛﻢ ﻻﻫﻠﻪ ﻭﺍﻧﺎ ﺧﻴﺮﻛﻢ ﻻﻫﻠﻲ ”
ﮐﮧ ﮐﺮ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺤﺒﺖ، ﭘﯿﺎﺭ، ﺳﮑﻮﻥ ﺩﯾﻨﮯ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﺋﺰ ﺣﺪ ﻣﯿﮟ ﺭﮦ ﮐﺮ ﺧﻮﺵ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﭘﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺿﺎ ﮐﯽ ﻧﻮﯾﺪ ﺳﻨﺎﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﻣﺮﺩ ﭘﺮ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯾﺎﮞ ﻋﺎﺋﺪ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﮦ ﺑﯿﻮﯼ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺷﻮﮨﺮ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ، ﺍﻃﺎﻋﺖ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻭﻓﺎ ﺩﺍﺭﯼ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﺑﮭﺎﻝ ﮐﯽ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯼ ﻋﺎﺋﺪ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﻣﺮﺩ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻣﻌﺎﮨﺪﮮ ﻣﯿﮟ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﮨﺮ ﻣﺎﻟﯽ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﺮﺩ ﭘﺮ ﮨﮯ، ﺗﻮ ﺗﻢ ﺧﻮﺩ ﺑﺘﺎﺅ ﮐﮧ ﻃﻼﻕ ﮐﺎ ﺣﻖ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺲ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ؟
ﻭﯾﺴﮯ ﮨﻮﻧﺎ ﺗﻮ ﻣﺮﺩ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮨﯽ ﭼﺎﮨﯿﺌﮯ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ﻟﯿﮑﻦ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ﻭﯾﺴﮯ ﺍﮔﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﺣﻖ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺁﺧﺮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺣﺮﺝ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ﺣﺮﺝ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟
ﺑﮭﺌﯽ ﻓﺮﺽ ﮐﺮﻭ ﺗﻢ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﺭﺷﺘﮧ ﭘﺴﻨﺪ ﮐﯿﺎ، ﺭﺷﺘﮧ ﺑﮭﯿﺠﺎ، ﺑﺎﺕ ﭼﻠﯽ، ﺭﺷﺘﮧ ﻃﮯ ﮨﻮﮔﯿﺎ، ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻻﮐﮫ ﻣﮩﺮ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﮐﯿﺎ، ﺗﻢ ﻧﮯ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﮐﯿﺎ، ﻧﮑﺎﺡ ﮨﻮﮔﯿﺎ، ﺗﻢ ﻧﮯ ﺟﻮﻧﮩﯽ ﻣﮩﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﮐﯿﺎ، ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ۔۔۔۔۔۔۔ ” ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻃﻼﻕ ﺩﯾﻨﯽ ﮨﻮﮞ، ﻃﻼﻕ ﻃﻼﻕ۔۔ ” ۔۔۔ ﺍﻭﺭ ﺷﺎﻡ ﮐﻮ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮﻟﯽ، ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﮩﺮ ﻭﺻﻮﻝ ﮐﺮﮐﮯ ﺗﯿﺴﺮﮮ، ﭘﮭﺮ ﭼﻮﺗﮭﮯ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ﺗﻮ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺩﻝ ﭘﺮ ﮐﯿﺎ ﺑﯿﺘﮯ ﮔﯽ ﻣﺴﭩﺮ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
؟؟؟
ﺍﻭﮦ ﻣﻼ ﺟﯽ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺁﭖ ﻧﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﮨﻮﺵ ﺍﮌﺍ ﺩﺋﯿﮯ، ﯾﮧ ﺗﻮ ﺑﮩﺖ ﺧﻮﻓﻨﺎﮎ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ۔
ﺻﺮﻑ ﯾﮩﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺴﭩﺮ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺍﺱ ﺳﮯ ﺁﮔﮯ ﭼﻠﻮ، ﺍﺏ ﺟﻮ ﻣﺮﺩ ﮐﮭﻠﮯ ﺩﻝ ﺳﮯ ﺑﯿﻮﯼ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﺎﻝ ﺟﺎﻥ ﺩﻝ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﻟﭩﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﺨﺮﮮ ﺍﭨﮭﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺳﮯ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺳﻤﺠﮭﺘﺎ ﮨﮯ۔۔۔۔ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺧﻮﻑ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻭﻗﺖ ﺍﺳﮯ ﻻﺕ ﻣﺎﺭ ﮐﺮ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺁﺷﯿﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ، ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﺳﮯ ﮔﻨﺪﻡ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺩﺍﻧﮧ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﻭﻗﺖ ﺳﻮ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺳﻮﭼﮯ ﮔﺎ، ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﻣﺮﺩ ﮐﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﮭﯽ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﮩﻨﻢ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !!
ﺳﻤﺠﮫ ﮔﯿﺎ ﺳﻤﺠﮫ ﮔﯿﺎ۔۔۔۔۔۔ !! ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺧﻮﻓﻨﺎﮎ۔۔۔۔۔ !! ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﺳﭽﻮﺋﺸﻦ۔۔۔۔ !! ﻣﮕﺮ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺕ ﻣﻼ ﺟﯽ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﮐﮧ ﮐﺒﮭﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﺏ ﺗﻮ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﮔﮭﺮﺍﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﮨﮯ، ﮐﮧ ﻣﺮﺩ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﮧ ﺗﻮ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺟﺎﻥ ﭼﮭﻮﮌﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟
ﺁﮦ ﮐﯿﺎ ﺩﻝ ﺩﮐﮭﺎﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺳﻮﺍﻝ ﭘﻮﭼﮫ ﻟﯿﺎ ﺗﻢ ﻧﮯ۔۔۔۔۔۔۔۔ !
ﮐﯿﻮﮞ ﻣﻼ ﺟﯽ۔۔۔۔۔؟؟ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺩﻝ ﺩﮐﮭﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﮐﯿﺎ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ۔۔؟
ﺩﯾﮑﮭﻮ ﻣﺴﭩﺮ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﺎ ﺣﻞ ﺍﻭﺭ ﻣﮑﻤﻞ ﺣﻞ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻧﻄﺎﻡ ﮨﮯ، ﻭﮨﯽ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻧﻈﺎﻡ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﻣﯿﮟ ﺭﻭﮌﮮ ﺍﭨﮑﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺗﻢ ﺟﯿﺴﮯ ﻟﻮﮒ ﺳﺎﮌﮬﮯ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﮔﮭﻨﭩﮯ ﭘﮭﺮﺗﯿﺎﮞ ﺩﮐﮭﺎﺗﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﻮ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !!
ﺍﮔﺮ ﻣﮑﻤﻞ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻧﻈﺎﻡ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﻮ ﮨﺮ ﻃﺮﻑ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ کے ﻓﺮﺍﻣﯿﻦ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ، ﺍﮨﻤﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻻﺩﺳﺘﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﺳﺐ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺧﻮﻑ، ﺗﻘﻮﯼ، ﻧﯿﮑﯽ ﮐﮯ ﺷﻮﻕ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﺳﮯ ﺩﻭﺭﯼ ﮐﮯ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻭﮦ ﭼﯿﺰﯾﮟ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﮨﺮ ﺳﻄﺢ ﭘﺮ ﻇﻠﻢ، ﺯﯾﺎﺩﺗﯽ ﺍﻭﺭ ﮔﻨﺎﮦ ﮐﻮ ﺭﻭﮐﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻭﮦ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻧﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﭘﻮﻟﯿﺲ، ﻓﻮﺝ ﺍﻭﺭ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﯽ۔۔۔
ﻣﮕﺮ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻟﻮﮒ ﭘﻮﺭﯼ ﺗﻮﺍﻧﺎﺋﯽ ﺍﺳﯽ ﺧﻮﻑ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻨﺪﺍﺭﯼ ﮐﻮ ﻣﻠﯿﺎﻣﯿﭧ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺻﺮﻑ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮ، ﺍﭘﻨﮯ ﺁﺷﯿﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﺧﻮﺩ ﺁﮒ ﻟﮕﺎﺗﮯ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍﺳﮯ ﺑﺠﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻭﮌﮮ ﺩﻭﮌﮮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺁﺗﮯ ﮨﻮ، ﺍﭘﻨﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ، ﺭﺳﻮﻝ، ﻗﺮﺁﻥ، ﺩﯾﻦ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺳﺒﻖ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﻓﻠﻤﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮈﺭﺍﻣﻮﮞ ﮐﺎ ﺳﺒﻖ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺳﺒﻖ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺟﻮﺗﮯ ﻟﮕﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺭﻭﺗﮯ ﺭﻭﺗﮯ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺁﮐﺮ ﺗﻌﻮﯾﺬﻭﮞ ﮐﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮ۔۔۔
ﺳﻦ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﮭﺎﺋﯽ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ !! ﺍﮔﺮ ﻣﮑﻤﻞ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻧﻈﺎﻡ ﻧﺎﻓﺬ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﻭﻝ ﺗﻮ ﺍﯾﺴﮯ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﭘﯿﺶ ﺁﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﻧﮩﯿﮟ،
ﺍﮔﺮ ﺍﮐﺎ ﺩﮐﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺑﯿﻮﯼ ﻓﻮﺭﺍ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﮐﺮ ﻗﺎﺿﯽ ﮐﻮ ﺷﻮﮨﺮ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺩﺗﯽ ﮐﯽ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﺮﮮ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﺿﯽ ﺳﺎﻟﻮﮞ ﺗﮏ ﺍﺱ ﻣﻘﺪﻣﮯ ﮐﻮ ﻟﭩﮑﺎﻧﮯ ﯾﺎ ﻭﮐﯿﻠﻮﮞ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﮭﺎﻝ ﺍﺗﺮﻭﺍﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﺆﻗﻒ ﺳﻦ ﮐﺮ ﻓﻮﺭﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺷﻮﮨﺮ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﻖ ﺩﻟﻮﺍﺋﮯ ﮔﺎ،
ﺍﮔﺮ ﺷﻮﮨﺮ ﮐﺴﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﻖ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ، ﯾﺎ ﺩﯾﻨﮯ ﭘﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮ ﻃﻼﻕ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﻃﻼﻕ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ، ﺗﻮ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺍﺳﮯ ﺟﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﺩﮮ ﮔﯽ، ﺗﮭﺎﻧﮯ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ، ﭘﻮﻟﯿﺲ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﭼﮭﺘﺮ ﮐﮭﺎﺋﮯ ﮔﺎ، ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺑﺴﯽ ﮐﺎ ﻣﺰﮦ ﭼﮑﮭﮯ ﮔﺎ ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﮨﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﯽ ﺑﮯ ﺑﺴﯽ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﮔﺎ، ﻭﺭﻧﮧ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﻋﺬﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﮯ ﮔﯽ، ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﻋﺬﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ۔ .....
Comments
Post a Comment